ابتلای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کرونا
ابتلای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کرونا
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شد.

به گزارش صبح دنا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری این استان از ابتلای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا خبر داد.
سید محمد تقوی گفت: متأسفانه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شده و هم اکنون حال عمومی وی خوب و در حال طی کردن سیر مراحل درمان این بیماری است.
تقوی افزود: آقای دکتر احمدزاده از بدو ورودش به استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم استان سفر و دیدار‌های فشرده و رو در رو با اقشار مختلف مردم برگزار کرد.
تقوی ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کاری و مهم استان را به طور مرتب و روزانه رصد و تصمیمات و دستورات لازم را اتخاذ می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هشدار‌های استاندار در خصوص شیوع پیک جیدید بیماری کرونا در استان هم اشاره کرد و گفت: آقای احمد زاده به مردم استان توصیه کرد است با توجه به آغاز پیک ششم بیماری کرونا و احتمال سرعت ابتلا و کشندگی این بیماری، برای حفظ سلامتی خود و دیگر افراد جامعه، ضمن رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شایعات در مورد واکسن توجه نکنند و حتما با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن بزنند.