درگیری و بداخلاقی‌ها در ادارات دیشموک قابل تحمل نیست
درگیری و بداخلاقی‌ها در ادارات دیشموک قابل تحمل نیست
امام جمعه دیشموک به استخدام فله‌ای و قومی و قبیله‌ای و بدون آزمون اشاره کرد و گفت: در یک بخش کوچک دیشموک بدون اینکه آزمونی برگزار شود عده‌ای به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا حجت الاسلام راوند، امام جمعه دیشموک به تکریم و معارفه استاندار اشاره و از زحمات کلانتری تقدیر و به احمدزاده تبریک گفت.

وی افزود: استاندار جدید بومی بوده و با شناخت کامل خود از استان می‌تواند در جهت رفع مشکلات تلاش کند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه در تقسیم اعتبارات در سالهای گذشته به دیشموک بی توجهی شده است، افزود: استاندار جدید دقت کند در تقسیم اعتبارات عدالت برقرار باشد، در انتصاب مدیران هم دقت شود، برخی مسوولان اهمیتی به برنامه و مراسمات مذهبی و دینی نمی دهند، مسوولانی که جوان و انقلابی هستند انتخاب و منصوب شوند و از ظرفیت جوانان انقلابی در انتصاب مدیران استفاده شود.

راوند بیان کرد: استاندار در انتصاب مدیران به سهم خواهی انتخاباتی و دخالت نمایندگان و ستادهای انتخاباتی توجه نکند.

وی، به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این کار قابل تقدیر است ولی باید بر کار مسوولان نظارت مستمر شود.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: ریاست جمهور و استاندار جدید و دستگاه قضا بر نیمه کاره رها کردن پروژه‌هایی از جمله طرح آجم و طرح هایی که سابقه ۱۰ ساله تعلیقی دارند ورود کرده و نظارت کنند و با اعزام یک تیم نظارتی، مشکلات را رصد کنند.

راوند به استخدام فله‌ای و قومی و قبیله‌ای وبدون آزمون اشاره و گفت: در یک بخش کوچک دیشموک بدون اینکه آزمونی برگزار شود عده ای به کار گرفته می شوند و هر کاری دوست دارند می کنند، نه نظارتی بر کارشان است و نه خود نهادها توجه می‌کنند، انواع درگیری ها و بداخلاقی در ادارات بخش کوچک دیشموک قابل تحمل نیست.

وی متذکر شد: بر دیشموک نظارت شود که حق مردم ضایع نشود.