دست برتر یگان حفاظت محیط زیست استان در ۲ روز تعطیل از سردسیر تا گرمسیر
دست برتر یگان حفاظت محیط زیست استان در ۲ روز تعطیل از سردسیر تا گرمسیر
همزمان با آغاز نخستین روز های نیمه دوم سال جار در یکم و دوم مهرماه 1400 یگان حفاظت محیط زیست استان در مناطق تحت مدیریت خود از گرمسیر تا سردسیر موفق به شناسایی و دستگیری 11 نفر متخلف شکار و صید شدند .

به گزارش صبح دنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار شکار و صید در این دو روز گفت : طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در این دور روز مامورین موفق می شوند ۱۱ نفر متخلف شکار را به همراه ۸ قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز لاشه ۲ راس بز و بزغاله و ۲ قطعه دراج را در سطح استان دستگیر و اعمال قانون نمایند .
سید اسدالله هاشمی ضمن تشریح جزئیات این خبر گفت : مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت در منطقه حفاظت شده خامین یک نفر متخلف که ٢ قطعه دراج شکار کرده بود را به همراه یک قبضه اسلحه بادی دستگیر و اعمال قانون نمودند. .
مدیرکل حفاظت محیط زیسات استان به رصد منطقه حفاظت شده دنای شرقی توسط محیط بانان اشاره کرد و گفت : طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت شهرستان بویراحمد در منطقه حفاظت شده دنای شرقی٣ نفر متخلف مسلح و دو قبضه اسلحه غیرمجاز کلاشینکف و ساچمه زنی دو لول شناسایی شدند و از آنها لاشه دو راس بز و بزغاله وحشی کشف گردید .
وی به عملیات یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام اشاره گرد و گفت : یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول غیر مجاز دستگیر کردند.
هاشمی در ادامه افزود: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاطت استان دو نفر متخلف در منطقه شکار ممنوع خرم ناز به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی دستگیر شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از زحمات یگان حفاظت محیط زیست استان از گرمسیر تا سردسیر گفت : طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت شهرستان دنا یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیرمجاز کشف و ضبط گردید همچنین این یگان در منطقه پارک ملی دنا سه نفر متخلف را دستگیر کردند که از آنها یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف شد.