اعزام تیم کبدی آقایان کهگیلویه و بویراحمد به رقابت های قهرمانی کشور
اعزام تیم کبدی آقایان کهگیلویه و بویراحمد به رقابت های قهرمانی کشور
سرپرست هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم کبدی آقایان استان به رقابت های قهرمانی کشور با حضور سرپرست اداره کل و معاونین خبر داد.

به گزارش صبح دنا، مهناز ماندگانی ،سرپرست هیات کبدی استان با بیان این خبر گفت :با بدرقه سرپرست و معاونین ورزش و جوانان استان تیم کبدی اقایان کهگیلویه وبویراحمد به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شد.
ماندگانی افزود:ر قابتهای کبدی مردان کشور به میزبانی استان سیستان وبلوچستان در شهر زابل از دوم تا چهارم مهرماه برگزار می شود.

سرپرست هیات کبدی کهگیلویه وبویراحمد از حضور تیم کبدی استانهای یزد ،فارس ،و بوشهر در گروه هشتم رقابتهای کبدی مردان کشور خبر و اظهار داشت :مسابقات کبدی مردان کشور در هشت گروه به میزبانی استان اردبیل و استان سیستان و بلوچستان برگزار و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این رقابتها می شوند و با گروه مقابل بازی میکنن. دو تیم برتر به جمع ۸ تیم برتر کشور صعود می کنند.

ماندگانی در خصوص نفرات تیم کبدی استان اعزامی به این رقابتها تصریح کرد:در تیم اعزامی ،مازیار پاداش،سید جمال الدین موسوی،سید ابراهیم موسوی،حسن محمدی،علی کماییان،مجتبی جاوید،محمد پیرایش،احمدرضا هرمزی پور،ابراهیم اسدی،ستار حبیبی اصل،دانیال انصاریو محمد دسترس حضور دارند .

رضا لطیفی بعنوان سرپرست و سید حمزه موسوی بعنوان مربی تیم را همراهی می کنند. این بازیکنان از شهرستان های بویراحمد، گچساران، پاتاوه و بهمئی انتخاب شدند.