نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج خواستار اشد مجازات برای عوامل نزاع اخیر یاسوج شد/حسینی؛ اشرار را تبعید کنید
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج خواستار اشد مجازات برای عوامل نزاع اخیر یاسوج شد/حسینی؛ اشرار را تبعید کنید
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج در جمع برخی از مردم منطقه شرف‌آباد یاسوج که برای دادخواهی مراجعه کرده بودند، اظهار کرد: دوران قلدری و شرارت و عربده‌کشی گذشته و منسوخ شده است و خواستار اشد مجازات و تبعید برای عوامل نزاع اخیر یاسوج شد.

به گزارش صبح دنا ،حجت الاسلام حسینی گفت: همه طرف‌های درگیر که اختلاف دارند باید در اسرع وقت به مراجع قضایی مراجعه کنند و وظیفه همه تمکین به قانون است درگیری و دعوا در کوچه و خیابان به خاطر اختلافات قابل قبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه افزود: فیلمی که دیدیم یک نفر را زیر چوب و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده مصداق بارز شرارت است خواهان برخورد قاطع و سریع با چنین حرکت‌هایی هستیم قطعاً این موضوع را دنبال خواهیم کرد و به دنبال اشد مجازات از سوی دستگاه قضایی خواهیم بود.

وی گفت: به همه هشدار می‌دهیم به شما نیز می‌گوییم اگر بخواهید عملی خلاف قانون را در تلافی انجام دهید تعارفی نداریم، اشد مجازات برای افرادی است که وحشیانه دست به تفنگ می‌برند و در روز روشن و در انظار عمومی قلدری و گردن کشی می‌کنند قطعا قانون گردن و دست آنها را خواهد شکست.

 

نماینده ولی‌فقیه با هشدار به کسی که بگوید فلانی و فلان دستگاه را خریده‌ام و اینگونه گردن کلفتی کند یادآور شد: حرف بی اساس و مفتی است که می زنند اینگونه نیست که یک فرد آلوده و شرور بگوید هر کاری بخواهیم انجام می‌دهیم اینها تنبیه خواهند شد و دستگاه قضا جدی بوده و سهل انگاری هم پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر این که هرگونه مماشات را نخواهیم پذیرفت افزود: صحنه بسیار زشت و زننده بود و برای ما قابل پذیرش نیست تا درس عبرتی باشد هر کسی حرفی دارد از طریق دستگاه قضا به محاکم قضایی و حقوقی پی‌گیری کند با چوب و چماق نمی‌توان حقوق خود را گرفت.

 

حسینی افزود: شما را هم دعوت به آرامش می کنیم بدانید از طرف محاکم قضایی و دادگستری برخورد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سپس در تماس تلفنی با دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به شدت ناراحت هستند احساسات آنها جریحه دار شده همه عوامل باید دستگیر شوند مخصوصاً کسانی که سر و صورت خود را پوشانده به گونه‌ای برخورد شود تا برای همیشه درس بگیرند.

وی با بیان این که حرکت غیر انسانی است خاطرنشان کرد: یکی از مجازات‌هایی که می‌توان برای چنین افرادی در نظر گرفت تبعید است آنها را از این شهر و دیار به دورترین نقاط بفرستند تا دیگر دست به چنین اعمال وحشیانه‌ای نزنند.