عزیمت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی به المپیک
عزیمت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی به المپیک
۲ قهرمان ملی کهگیلویه و بویراحمدی برای برگزاری مسابقات المپیک راهی توکیو شدند.

به گزارش صبح دنا، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آئین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو گفت: منتظر درخشش ۲ ملی‌ پوش ورزش معلولان گهگیلویه و بویراحمدی در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، هم گفت: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.

کلانتری افزود: المپیک و پارالمپیک ویترین ورزش جهان هستند و هر چهار سال یکبار نخبگان ورزشی جهان در آن حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: خانم جهانفکریان هم می بایست در این جمع حضور داشت و عازم المپیک می شد اما به دلایلی محروم شدند که برای ایشان هم آرزوی سلامتی داریم.

استاندار بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در تمامی رشته های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرت مندی این ظرفیت را دوچندان کرده است.

کلانتری، گفت: امیدوارم تمامی کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با دست پر به کشور باز گردد و در کنار آن هم آروزی موفقیت برای ورزشکاران استان در پارالمپیک توکیو دارم.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز در این مراسم گفت: در این دوره ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امیدوارم به خوبی در این مسابقات حاضر شوند.

سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی هستند که در پارالمپیک توکیو حضور دارند.