۷۵۰۰ بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد اهدا شد
۷۵۰۰ بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد اهدا شد
هفت هزار و ۵۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون غذای گرم و بسته غذایی دریافت کرده اند.

به گزارش صبح دنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: چنین اقدامی در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و تا پایان ماه صفر امسال نیز ادامه دارد.

قباد مبشری افزود: توزیع این تعداد غذای گرم و بسته غذایی خشک بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: ۳۵۰ هزار پُرس غذای گرم و ۴۵ هزار بسته غذایی خشک در ماه های محرم و صفر امسال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند این استان توزیع خواهد شد.

مبشری عنوان کرد: ۷۲ آشپزخانه در نقاط مختتلف کهگیلویه و بویراحمد برای پخت این تعداد غذای گرم راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: پخت غذای گرم و تهیه بسته های غذایی خشک برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد با همکاری نیکوکاران بومی و غیربومی در حال انجام است.

مبشری گفت: علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مراکز نیکوکاری وابسته به آن درگاه ‌های الکترونیکی از جمله سایت ملی emdad.ir، شماره‌ گیری کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره کارت‌ های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ بانک ملی آماده دریافت کمک ‌ها و نذرهای مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند استان است.

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

  • تهیه خبر :
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد