پایش تصویری شهر سیسخت/استقرار مرکز راهنمایی و رانندگی دائمی در بخش پاتاوه/تعیین تکلیف جاده دهستان توریستی کریک به بیاره
پایش تصویری شهر سیسخت/استقرار مرکز راهنمایی و رانندگی دائمی در بخش پاتاوه/تعیین تکلیف جاده دهستان توریستی کریک به بیاره
فرماندار دنا در نشست شورای ترافیک شهرستان از پایش تصویری شهر سیسخت و حل مشکلات ترافیکی پاتاوه خبر داد.

به گزارش صبح دنا از سیسخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در شورای ترافیک شهرستان گفت: از اعتبار زیر ساخت شهرداری برای راه اندازه ۳ تا ۵ دوربین در شهر سی سخت تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: معضل چندین ساله سی سخت پایش تصویری است. چهار راه باغات، خیابان مطهری و میدان ابوالفضل نقاط پرخطرند و باید اصلاح شوند.

پناهی در خصوص دیگر شهر شهرستان دنا بیان کرد: نیاز شهر پاتاوه به مستقر شدن راهنمایی و رانندگی در مرکز بخش پاتاوه تا حدودی از معضلات اجتماعی از جمله ترمینال مسافربری و وانت های میوه فروش کاسته خواهد شد.

وی در خصوص جاده دهستان توریستی کریک به بیاره و مشکلات سیسخت نیز گفت: جواب قانع کننده در خصوص جاده ارتباطی کریک به بیاره نشنیده ایم. دو ورودی شهر سی سخت نیاز به نصب تابلو و چراغ راهنمایی و اصلاح دارد. راهداری هر چه سریعتر به با راهکار قانونی و قضایی مشکل ۱۲ ساله عدم تکمیل نهایی این پروژه را حل کند.

پناهی بر تسریع در اجرای عملیات احداث تونل های یاسوج به سی سخت تاکید کرد و گفت: مشکل زیر گذر و کنار گذر گندی خوری به دهدشت با پیگیری معاون محترم عمرانی استاندار حل شد. شهر پاتاوه پیشانی استان از سمت شمال باید چهره ای زیباتر داشته باشد.

ایلخانی بخشدار مرکزی دنا نیز گفت: موج جاده ای در مسیر جاده سراسری یاسوج به اصفهان حد فاصل دار شاهی به گندی خوری نبود و طرح تفصیلی شهر سی،سخت از معضلات این بخش هستند.

پورخسرو بخشدار پاتاوه نیز از تعیین تکلیف حوزه شهری پاتاوه استقرار راهنمایی رانندگی دائمی در این بخش خبر داد.

سرهنگ احمدی فرمانده پلیس راه یاسوج اصفهان از مشخص شدن حوزه شهری پاتاوه از ابتدای پل گندیزار تا تونل پاتاوه خبر داد.

از دیگر مسائلی که در این جلسه مطرح شد می توان به عدم خط کشی خیابانها،مدارس و نبود تابلو سرعت گیر در خیابان مطهری و دنا، بازگشایی معابر جداول بصورت موقت تا پایان بازسازی، لغو مجوزات غیر فعال تاکسی تلفنی شهری و واگذاری به افراد فعال، سامان‌دهی کاراژ و پارکینگ پاتاوه، نصب تابلو در خروجی و ورودی شهرها اشاره کرد.