قرارداد همکاری بین اورژانس استان و فرودگاه یاسوج
قرارداد همکاری بین اورژانس استان و فرودگاه یاسوج
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان در نشستی با مسئولین فرودگاه شهدای یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، جهانبخش وحدت نژاد گفت: در طی دیدار امروز با معاون فرودگاه شهدای یاسوج، بحث و تبادل نظر در جهت هم افزایی و همکاری بین فرودگاه و اورژانس ۱۱۵ در راستای انعقاد تفاهم نامه بین سازمان اورژانس کشور و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد.
وحدت نژاد ادامه داد: حفظ سلامت مردم یکی از وظایف اصلی حکومت ها بوده و فوریت های پزشکی یکی از ارکان خدمات سلامت به شمار رفته، لذا این خدمات با مرگ، زندگی مردم و مراجعین ارتباط مستقیم داشته، هم چنین در جهان دولت ها و نظام های سلامت پیشرفته به جهت حفظ حیات مردم در زمان طلایی از پیشروترین روش ها برای نجات جان مردم جامعه استفاده نموده، و خدمات اورژانس هوایی یکی از پیشرفته ترین این روش ها است.
وی افزود: تکمیل و تدوام خدمات فوریت های پزشکی از جمله خدمات اورژانس هوایی، منوط به همکاری و هماهنگی بین سازمان های حکومتی می‌باشد.
وی اظهار داشت: این همکاری پایاپای بین سازمان اورژانس کشور و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از جمله این سازمان ها بوده و در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مراجعین به فرودگاه ها و اورژانس و هم چنین رعایت استانداردها از جانب هر دو طرف و انجام خدمات متقابل نسبت به همدیگر می باشد.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ در پایان گفت: در طی این جلسه که با حضور معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان و مسئول اورژانس هوایی یاسوج تشکیل شد، مقرر شد با مشورت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان اورژانس کشور و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پیش نویس این قرارداد تهیه گردد.