۱۰۰۰سهمیه تسهیلات ارزان‌قیمت به واجدان شرایط در دنا پرداخت می‌شود
۱۰۰۰سهمیه تسهیلات ارزان‌قیمت به واجدان شرایط در دنا پرداخت می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمدگفت: امسال یک هزار سهمیه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان واجد شرایط با هدف حمایت از اشتغال خرد و خانگی در شهرستان دنا پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،شایان نادری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به زمان پرداخت این تسهیلات اظهار داشت: از مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده ، ۵۰۰ سهمیه در مرحله اول و ۵۰۰ سهمیه نیز به متقاضیان واجد شرایط در مرحله دوم پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین مشکل بزرگترین تعاونی آب معدنی شهر سی سخت به همت ستاد اجرایی حضرت امام برطرف شد و ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت نیز به این تعاونی تخصیص و پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و در هفته آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نادری عنوان کرد: فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، در حوزه‌های توانمند سازی اقتصادی، زیربنایی و حوزه سلامت است.

دنانشینان با راه اندازی بزرگترین شرکت تعاونی گردشگری و محیط زیستی کشور مدیریت حفاظت و احیای محیط زیست منطقه گردشگری کوه گل، گردشگر پذیرترین تفرجگاه جنوب کشور را به دست گرفته اند.
ایجاد ۵۰ شغل مستقیم، راه اندازی بازارچه بزرگ محصولات شهرستان دنا، جلوگیری از شکار غیر مجاز، زمین خواری، تخریب محیط زیست و افزایش درآمد خانوارهای سی سختی از دستاوردهای این تعاونی بزرگ است.