کسب رتبه «غیر قابل قبول»و «آخر» کشور در تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کسب رتبه «غیر قابل قبول»و «آخر» کشور در تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گزارش نتایج رتبه بندی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی بر اساس میزان تحقق برنامه های عملیاتی سال ۱۳۹۹ حائز رتبه غرور آفرین آخر شد.

به گزارش صبح دنا گزارش رتبه بندی دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی بر اساس میزان تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ توسط وزارت بهداشت منتشر شد.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در تازه ترین رتبه بندی دانشگاه ها و دانشکده ها که بر اساس میزان تحقق برنامه های عملیاتی سال ۹۹ انجام شده بود از آخر رتبه اول را کسب کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: مطابق با دسته‌بندی پنج گانه فوق و به منظور بررسی سازگاری و نرمالیتی داده های درون گروهی؛ محاسبه میانگین، میانه و انحراف معیار مربوط به همان دسته انجام شد. سپس بر اساس نمره مکتسبه ی درصد تحقق برنامه عملیاتی هر دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و قرار گرفتن در هر یک از فواصل استاندارد ششگانه از میانگین در همان گروهها، رتبه بندی به ترتیب؛ سرآمد، شایسته، مقبول، متعهد به تلاش و غیرقابل قبول انجام گردید.

بر اساس این گزارش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه آخر و غیر قابل قبول را کسب کرد که این نشان از داشتن کمترین میزان تحقق برنامه های عملیاتی سال ۹۹ بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور می دهد.

جدول رتبه بندی به امضا معاون پشتیبانی وزارت که خود نیز از فرزندان همین استان است امضا و ابلاغ شد.