رای گیری تا آخرین نفر ادامه دارد
رای گیری تا آخرین نفر ادامه دارد

به گزارش صبح دنا ،احد جمالی در آخرین گفتگوی خود در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات در استان و در گفتگوی زنده با شبکه دنا، اظهار داشت: رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد.  معاون سیاسی استاندار، تاکید کرد: کار رای گیری از مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای تا آخرین نفر ادامه دارد. وی […]

به گزارش صبح دنا ،احد جمالی در آخرین گفتگوی خود در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات در استان و در گفتگوی زنده با شبکه دنا، اظهار داشت: رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد.

 معاون سیاسی استاندار، تاکید کرد: کار رای گیری از مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای تا آخرین نفر ادامه دارد.

وی در خصوص شورای شهر با بیان اینکه سایت قطع شده است و عملا در استان به اتمام رسیده است، عنوان کرد: باتوجه به وضعیتی که از استان های مختلف دیدیم در امر مشارکت جزو استان های شاخص هستیم.

جمالی، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از شعور سیاسی آن ها است که هروقت احساس کنند، در برابر دشمنان نظام و حاکمیت جانانه می ایستند و این مشارکت باعث انسجام وحدت داخلی خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار، اظهار داشت: بعد از ساعت ۲ فرآیند رای گیری براساس تصمیم ستاد انتخابات کشور تمدید نخواهد شد.

وی در خصوص شمارش آرا، تاکید کرد: پس از اخذ رای از آخرین فردی که در حوزه حضور دارد شمارش آرا آغاز خواهد شد.

جمالی، بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شورای شهر در ۳ شهر یاسوج، گچساران و باشت به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و نتیجه آرای شورای شهر نهایت تا ۲ ساعت پس از پایان رای گیری مشخص می شود‌.

وی، افزود: سعی می کنیم نتایج بقیه فرآیند انتخابات و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را تا صبح فردا اعلام کنیم.

جمالی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان قرمز نیست، عنوان کرد: براساس پروتکل ها کارمندان فردا در سراسر استان کار خود را آغاز می کنند ولی کارمندانی که درگیر انتخابات بودند در ۳۰خردادماه در محل کار خود حاضر می شوند.