دریافت خدمات آب و فاضلاب از طریق سامانه پیامکی/  ( ۳۰۰۰۸۱۳۰۳ ) درگاه خدمات پیامکی آبفا استان
دریافت خدمات آب و فاضلاب از طریق سامانه پیامکی/  ( ۳۰۰۰۸۱۳۰۳ ) درگاه خدمات پیامکی آبفا استان
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی و توسعه زیرساخت های سامانه خدمات پیامکی شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی و توسعه زیرساخت های سامانه خدمات پیامکی شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه خدمات پیامکی شاهد تسهیل و گسترش ارتباط پیامکی مشترکین با شرکت آب و فاضلاب و ارائه سریع اطلاعات و خدمات درخواستی به مشترکان خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا افزود: تمامی مشترکان با ارسال شماره هشت رقمی اشتراک موجود در قبوض آب به سامانه پیامکی «۳۰۰۰۸۱۳۰۳» می‌توانند اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: خدماتی از جمله اعلام رقم کنتور دربسته، دریافت آخرین رقم بدهی و پرداخت، دریافت آخرین صورتحساب از طریق این سامانه صورت خواهد گرفت.

غریبی تصریح کرد: با راه اندازی این درگاه ارتباطی، مشترکین نیازی به مراجعه حضوری به امور و ادارات آبفا برای دریافت خدمات مورد اشاره نداشته و با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات حضوری به ادارات آبفا، راه اندازی این سامانه خدماتی، تاثیر فراوانی در تسریع و تسهیل خدمات و صرفه جویی در وقت و رضایت مندی مشترکین دارد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان تاکید کرد: ضروریست کلیه مشترکین شهری و روستایی ضمن ارسال شماره ۸ رقمی اشتراک خود به سامانه خدماتی «۳۰۰۰۸۱۳۰۳» و دریافت پیامک لیست خدمات، عدد ۳ را انتخاب و مجددا به سامانه مورد نظر فرستاده تا ضمن ثبت شماره تلفن همراه مشترک، قبوض آب بهاء بصورت دوره ای و منظم برای مشترک ارسال گردد.