آمادگی سامانه ۱۲۲ آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین
آمادگی سامانه ۱۲۲ آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی سامانه 122 آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب به صورت آنلاین و شبانه روزی راه اندازی شده است اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری آنها به سامانه ۱۲۲ وصل هستند و طی هفته های آتی نیز سایر شهرها و روستاها به این سامانه وصل خواهند شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکین می توانند درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و هرگونه گزارشات شکستگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال، دستکاری در تاسیسات توسط افراد خاطی، نصب انشعابات غیرمجاز، مصرف بی رویه آب، قطعی و افت فشار آب و گرفتگی شبکه های فاضلاب را بصورت شبانه روزی به سامانه ۱۲۲ گزارش دهند.

وی افزود: تماس با سامانه ۱۲۲ سریع ترین، مطمئن ترین راه و اصلی ترین درگاه ارتباطی برای انعکاس و رفع مشکلات و گزارشات مربوط به آب و فاضلاب است.

غریبی اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و جدی بودن بحران آب، همکاری مردم با خادمین خویش در شرکت آبفا ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و موجبات تسریع در امور کاری و تسهیل در خدمات رسانی به موقع به مشترکین گردیده و راه اندازی درگاه ارتباطی ۱۲۲ زمینه همکاری دوسویه و متقابل را پر رنگ تر می کند.