سفر به شهرستان دنا از روز دوازدهم تا پایان هفدهم خرداد ممنوع است
سفر به شهرستان دنا از روز دوازدهم تا پایان هفدهم خرداد ممنوع است
فرماندار دنا در نشست شورای سلامت از ممنوعیت سفر به این شهرستان به مدت 6روز خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا نشست شورای سلامت شهرستان با هدف کنترل ویروس کرونا به ریاست فرماندار دنا در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار دنا در این جلسه با گرامیداشت ۱۴و ۱۵ خرداد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت:بحران های زیادی را در این شهرستان پشت سر گذاشتیم همه اینها هر یک به نوعی تجربه و یا خاطره بوده همبستگی و همدلی در کنار صبر و حوصله شهروندان در زلزله اخیر برای همیشه برای ما ماندگار است.

پناهی افزود: سلامت مقوله اصلی حفظ حقوق شهروندی است با توجه به وضعیت قرمز استان‌های همجوار سفر به شهرستان ممنوع و پلاک های غیر بومی جریمه خواهند شد.

فرماندار دنا در خصوص سلامت آب شرب روستاها گفت: پیرو بازدیدهای مکرر بعضا مشاهده شده که منابع آبی دارای مشکلاتی بود و این شورا با هدف رفع مشکل در اسرع وقت اقدامات لازم برای سلامت مردم تضمین و انجام دهد.

عبدالحمید پناهی در شورای سلامت دنا اظهار داشت: همه اماکن تفریحی، گردشگری دنا تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده زیرا که در همسایگی شهرستانهای همجوار هستند که در وضعیت قرمز قرار دارند که در راستای حفظ سلامت شهروندان هر گونه سفر از این مناطق به شهرستان از روز چهارشنبه ۱۲خردادتا پایان روز دوشنبه ۱۷خرداد ممنوع بوده و هر گونه ورود پلاک عمومی توسط پلیس راهور جریمه سنگین خواهد شد.

پناهی با اشاره به پایان پیک چهارم کرونا گفت:خوشبختانه این پیک در حال پایان بوده که همین همکاری مردم باعث شده از این پیک بگذریم انتظار می رود همچون گذشته شهروندان عزیز در مراسمات عمومی،جشن ها و خاکسپاریها مخصوصا در روستاها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.