دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی درشبکه های اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد
دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی درشبکه های اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار ض به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – دیروز جمعه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی ، توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.

بر همین اساس ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، صبح امروز شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت : فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه یک نفر دیگردستگیر و اعمال قانون شده است .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه ، عصر چهار شنبه پنجمین روز از خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

وی افزود : مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری متخلفین بودند که سرانجام نزدیک به ساعت ۲۳ موفق می شوند ، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر نمایند.

هاشمی تصریح کرد : صبح روز ششم هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه بمنظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند ، با توجه به ادله مثبته و با حکم مراجع قضایی هر دو متخلف روانه زندان شدند.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه افزود: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمعن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد .