رونمایی از کتاب خاطرات جنگ تحمیلی ابراهیم جهانفکر در سی سخت/فرماندار دنا:خرداد پراز حادثه در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد
رونمایی از کتاب خاطرات جنگ تحمیلی ابراهیم جهانفکر در سی سخت/فرماندار دنا:خرداد پراز حادثه در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد
مراسم بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد و رونمایی از کتاب خاطرات جنگ تحمیلی اثر ابراهیم جهانفکر در شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراسم بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در این مراسم گفت:سوم خرداد، نه فتح یک وجب خاک که فتح ارزش‌های اسلامی و معنوی بوده است.

فرماندار دنا افزود: با فتح خرمشهر نهادینه کردن اقتدار ملی در دنیا آنهم با یک جنگ نابرابرتبدیل به پیوند معنوی با شهدای دفاع مقدس گردید.

پناهی گفت:در یکسال گذشته بحران های سختی را پشت سر گذاشتیم کرونا و زلزله دست به دست هم داده غم های بسیاری را با از دست دادن عزیزانمان تبدیل به خاطره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که در سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد قرار داریم رشادت های دلاوران دیروز صحنه های جنگ هشت ساله امروز با حضور شبانه روزی در کنترل مبادی ورودی شهرها و روستاها برای کنترل ویروس کرونا در کنار سپاهیان سرافراز، نیروهای انتظامی،هلال احمر،نیروهای مردمی،بهداشت،شهرداری‌ها تلاش نموده، با همکاری و مشارکت توانسته ایم این شهرستان در بین دیگر شهرستانها جایگاه‌های مطلوب کسب و با وقوع زلزله بهمن ۹۹ جهادی وار در سنگر خدمت و آوار برداری و بازسازی خدمت صادقه داشته اند تا جایکه با حضور سردار سلامی فرماندهی سپاه کل کشور آلامی بود بر دردهای این دیار،که با سیاست های جهادی خیلی از مشکلات زلزله زدگان رفع شده است.

در پایان این آئین با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که به همت فرماندهی سپاه ناحیه دنا تدارک دیده شده بود از کتاب خاطرات جنگ تحمیلی ابراهیم جهانفکر رونمایی شد.