قطعی ۱۲ ساعته آب شرب شهر بوستان و ۷ روستای تابعه
قطعی ۱۲ ساعته آب شرب شهر بوستان و ۷ روستای تابعه
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی 12 ساعته آب شرب شهر بوستان و 7 روستای تابعه خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امور آب و فاضلاب شهرستان باشت قصد انجام عملیـات تعمیرات شکستگی و بهسازی خط انتقال آبرسانی به شهر بوستان را دارد اظهار داشت: بدلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات و بهسازی خط انتقال، آب شرب تمامی مناطق و محلات شهر بوستان و روستاهای شوش علیا، شوش سفلی، بوستان کوچک، چم بلبل علیا، چم بلبل سفلی، تنگ آب و دهکند از ساعت ۲ بامداد تا ۱۴ بعد ازظهر روز سه شنبه مورخ ۲۸/ ۲/ ۱۴۰۰ به مدت ۱۲ سـاعت قطع خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوای گرم حاکم بر منطقه مورد نظر، تمامی اکیپ های اتفاقاتی و نیروهای فنی آبفا شهرستان باشت با پشتیبانی ستادی بویژه پشتیبانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند نمود در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات مورد نظر انجام گردد.

ضمن آنکه ضروریست تمامی ساکنین شهر بوستان و روستاهای مذکور تدابیر و اقدامات لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاریهای مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان باشت بعمل آورند.

علی محمد غریبی تصریح کرد؛ تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری گردیدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع دور از انتظار نمیباشد که لازمست تمامی مشترکین از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی جدا پرهیز نمایند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.

دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان افزود؛ شرایط کم بارشی و خشکسالی ناشی از آن ایجاب می کند تمامی هم استانی های عزیز، سازگاری با کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب و برق را مدنظر داشته و اقدامات و همکاری های لازم را نسبت به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و برق، بویژه در فصل تابستان پیش روی بعمل آورند.