دیدار فرماندار دنا با مدیر و کارکنان هلال احمر شهرستان و تقدیر از زحمات این جمعیت+تصاویر
دیدار فرماندار دنا با مدیر و کارکنان هلال احمر شهرستان و تقدیر از زحمات این جمعیت+تصاویر
فرماندار دنا در دیدار با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان از آن ها تقدیر کرد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری عبدالحمید پناهی به همراه تنی چند از کارشناسان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ با رئیس جمعیت هلال احمر و کارکنان دیدار کردند.

فرماندار دنا در حاشیه این نشست که در محل هلال احمر انجام گرفت گفت:شما سفیران صلح دوستی،امداد گران شب های خاموش بعنوان پرچمدار سلامت تلاش هایتان ستودنی است در همه بحران ها که دوشادوش همشهریان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از هر حادثه ای تلاش می نمائید.

پناهی با تقدیر از نیروهای زحمتکش هلال احمر گفت:در مسیر ۸۶ کیلومتری این شهرستان اتفاقات و حوادث ناگواری اتفاق افتاده دو حادثه که برای همه ما تجربیات خاصی دارد یکی بیماری منحوس کرونا و دیگری زلزله شبانه ۹۹ بوده است.

در بحث کرونا حضور تیم های امداد و نجات در مراکز ورودی شهرها و روستاها یا توزیع اقلام مصرفی با تمام کمبودات خدمات قابل قبولی صورت گرفته که همین تلاش ها در کنار سایر دستگاهها از جمله سپاه،نیروی انتظامی،بهداشت و درمان،نیروهای مردمی،شهرداری‌ها و دیگر ادارات خدمات رسان بوده که از زمان وقوع این بیماری تا قبل از زلزله شهرستان دنا به مرحله قرمز نرسیده بود.

فرماندار دنا با توجه به شرایط استثنایی این شهرستان در طول یکسال گذشته گفت:شرایط خاصی را پشت سر گذاشتیم در طول نبرد سنگین بیماری کرونا زلزله شبانه به وقوع پیوست که آرامش زندگی شهروندان را بهم ریخته،همه نگاه‌ها به سمت و سوی دنا دوخته شده بود همه ارکان نظام،جامعه خیرین هر کس در توان خود یاری گر زلزله زدگان شدند هلال احمر با تمام توان با وجود کاستی‌ها همکاری لازم را داشته خوبی این زلزله این بود که کسی زیر آوار نماند ولی تنها چیزی که در میان مردم خاطره ماند همین خونه های گلی بوده که بعد از یک عمر خاطرات بطور ناخواسته با وقوع زلزله تخریب گردید.

پناهی در ادامه این نشست گفت:شما سفیران صلح و دوستی خارج از هر گونه رنگ و لباس با حساسیت کامل توجه خاص به امورات امدادی دارید و امید است با همین نگاه ضمن تشکر از از رئیس جمعیت هلال احمر و مجموعه نیروهای امدادی دنا انشالله انرژی مثبت خود را برای حوادث احتمالی آماده تا بتوانیم از هر گونه اتفاقی سربلند بیرون بیاییم.