پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز کارگر
پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز کارگر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش صبح دنا متن پیام در زیر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند.

مردم با بهره مندی از نتیجه کار مستمر ، موثر و مسئولانه نیروهای فعال، متعهد و دلسوز نیازهای زندگی خود را تامین می نمایند.

نتیجه تحرک،پویایی، خلاقیت و نوآوری در تولید آسایش همگانی درپی دارد و این مهم میسر نمی شود الا با فداکاری کارگران عزیزی که شبانه روز و در سرما و گرما و در هر وضعیت پرخطری حتی در دوره گرفتاری و درگیری اهل زمین با ویروس پیچیده و هزار چهره و مرگبار کووید ۱۹ از پا نمی نشینند و با تحمل همه رنج ها اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهند.

اینجانب وظیفه خود می دانم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک عرض نمایم و در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها ، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه کارگران سختکوش و بزرگوار استانمان، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل نمایم.

زنده و جاودان است یاد کارگران شهیدی که جان خود را فدای پیشرفت کشور نمودند و خانواده های گرانقدرشان شایسته هرگونه تکریم اند .

بدون شک بهبود فضای کسب و کار ،سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان وافراد کارآفرینی است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

ان شاءالله

حسین کلانتری

استاندار