اختصاص زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع برای احداث فرهنگ سرا در شهر سیسخت
اختصاص زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع برای احداث فرهنگ سرا در شهر سیسخت
فرماندار شهرستان دنا از اختصاص زمین برای احداث فرهنگسرا در شهر سیسخت خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل اژ روابط عمومی فرمانداری دنا عبدالحمید پناهی فرماندار دنا به همراه حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد امام جمعه سی سخت، نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی استان،شهردار سیسخت و برخی مدیران شهرستانی
از برخی اماکن بازدید کردند.

فرماندار دنا در حاشیه این بازدید گفت: در این ۲ماه گذشته که شاهد وقوع زلزله بودیم نباید غافل از دیگر امورات مورد نیاز شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت :شهرستان دنا دارای پیشینه فرهنگی قدیم که آثار آن پرورش و رشد استعدادهای علمی،فرهنگی،آموزشی،ورزشی،دینی بوده است ما باید به این فرهنگ احترام و زیرساخت فرهنگی هنری را برای توسعه علمی آیندگان فراهم نمائیم.

عبدالحمید پناهی رسالت متولیان فرهنگی در این برهه از زمان را سنگین خواند و یادآور شد: نجات جامعه و درمان مشکلات فرهنگی این مرز و بوم در گرو فرهنگ های پذیرفته شده و دارای ارزش در جامعه است.

در ادامه این بازدید امام جمعه سی سخت تأکید کرد: حمایت از انجمن های فرهنگی هنری، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و ارتقاء سطح برنامه های فرهنگی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم راه های جذب و شکوفایی جوانان شهرستان را فراهم کنیم.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر زمین به متراژ ۱۲۰۰متر مربع در کنار پارک فرمانداری به منظور فرهنگسرای مرکز شهر پیش بینی گردید.