پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتش
پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتش
سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را به تمامی دلاورمردان و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش صبح دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

۲۹ فروردین فرصت مغتنمی است برای تجلیل از مقام بزرگ مردانی که شجاعانه و دلاورانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و جانبازان گرانقدر ارتش، که در طول ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم جان عزیزشان مقتدرانه از اهداف نظام و سرزمین اسلامی، دفاع نمودند و نشان دادند برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت از اهداء جان خود دریغ ندارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها اعم از جبهه و جنگ و سازندگی حضوری جهادی و چشمگیر داشته و با خود باوری و تکیه بر تجارب دوران دفاع مقدس جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و لرزه بر اندام دشمنان افکنده است.

اینجانب ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده معظم و بزرگوار شهداء و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی