حضور یک فعال سیاسی در میان زلزله زدگان سی سخت/علی آراوند لحظه تحویل سال نو را با مردم سی سخت گذراند
حضور یک فعال سیاسی در میان زلزله زدگان سی سخت/علی آراوند لحظه تحویل سال نو را با مردم سی سخت گذراند
علی آراوند فعال سیاسی لحظه تحویل سال نو را در میان مردم زلزله زده سی سخت گذراند ایشان درباره علت حضور خود در این شهرستان گفت:هم اکنون درشهر سی سخت و درکنار مردم شریف این دیار قرار داریم تا با تبریک سال نو شادی خود را با آنها تقسیم نماییم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،علی آراوند فعال سیاسی لحظه تحویل سال نو را در میان مردم زلزله زده سی سخت گذراند ایشان درباره علت حضور خود در این شهرستان گفت:هم اکنون درشهر سی سخت و درکنار مردم شریف این دیار قرار داریم تا با تبریک سال نو شادی خود را با آنها تقسیم نماییم.

 

وی ادامه داد پس از وقوع زمین لرزه حضور به موقع مسئولان محترم و پرسنل خدوم اعم از(کشوری،لشکری،نیروهای مردمی و بسیجی)در خدمتگزاری و خدمت رسانی که به صورت شبانه روزی و با ارائه خدمات باعث شدند تا مردم این خطه در مسیر زندگی قراربگیرند،که این مهم قابل تحسین و تقدیر است.
بلایای طبیعی تجلی مشیت الهی هستند واز آنجا که تاکنون علم و دانش بشری به صورت صددرصد قادر به پیش بینی و یا کنترل این بلایا نشده است،اما می توان با برنامه ریزی(پیش بینی و آینده نگری) از اثرات منفی این گونه بلایا کاست.
علی آراوند تصریح کرد با توجه به اینکه این شهرستان بر روی کمربند زلزله قراردارد، احداث زیرساختی تحت عنوان کمپ اسکان اضطراری(اردوگاه اسکان اضطراری نه با هدف گردشگری) در آینده لازم و ضروری به نظر میرسد.

اما با همه ی اوصاف فرصت و قدرت اختیاراتی هستند که از طریق قانون و مردم به افراد رسیده است،و هیچ کسی نمی تواند خدماتی را که از طریق سفره ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم ارائه می شود به اسم خود مصادره نموده و یا منت بگذارد.

وی گفت درپایان از خداوند منان خواستارم تا با قلم تدبیر بی همتایش زندگی همه هم میهنان چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد و سال پیش رو سال طلایی برای غلبه بر همه مشکلات و دغدغه های ملت عزیز ایران باشد