بانوی خوشنام ایل با شعار تغییر آمد/نیک اقبالی:بانوان نیمی از مردم شهر را تشکیل می دهند و باید به آنان توجه کرد
بانوی خوشنام ایل با شعار تغییر آمد/نیک اقبالی:بانوان نیمی از مردم شهر را تشکیل می دهند و باید به آنان توجه کرد
یکی از بانوان فرهنگی و خوشنام فعال در حوزه محیط زیست وارد کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا سهیلا نیک اقبالی از بانوان خوشنام در حوزه فرهنگ و فعالان محیط زیست عصر امروز با حضور در دفتر پیشخوان موسوی ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج قطعی کرد.

سهیلا نیک اقبالی که به همراه فرزندانش آمده بود به عنوان فعال اجتماعی ، دانش آموخته علوم سیاسی وفرهیخته فرهنگی درآخرین ساعات پایانی ثبت نام وارد عرصه رقابت ششمین دوره انتخابات پارلمان شهری شد.

وی در حاشیه حضور در مکان ثبت نام در گفت و گو با خبرنگار صبح دنا مهمتربن دغدغه خود را در وهله اول مسئله زیست سالم در شهر یاسوج، رفاه اجتماعی، توجه به سلامت و تندرستی خصوصا قشر بانوان که نیم از مردم را تشکیل می دهند، مبلمان شهری زیبا در شهری که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران هست عنوان کرد.

نیک اقبالی مهمترین دغدغه خود را بعنوان یک فعال محیط زیستی ، توجه ویژه به مسائل محیط زیست و آموزش درشهر یاسوج خواند.

بانو سهیلا نیک اقبالی صاحب اندیشه وقلم ،فعال عرصه رسانه و دغدغه مند موضوعات محیط زیستی که مدتیست روی طرح زنجیره پسماند صفر فعالیت دارد.

سهیلا نیک اقبالی ماندن دراین رقابت را مشروط به حضور تمامی فعالین اجتماعی وسیاسی با سلیقه های مختلف عنوان کرد.

در پایان وی ابراز داشت: چون به نتایج مفید تغییر نگاه واندیشه های سنتی و بی حاصل درهمه امور اعتقاد دارم و اینکه با تغییر در دیدگاههای سنتی چه بصورت شخصی وچه اجتماعی میتوان جامعه یی ایده آل ساخت شعار خود را “تغییر” انتخاب کردم.