تعطیلی همه مراکز گردشگری بویراحمد در نوروز/ ثبت ۲ مورد فوتی کرونای انگلیسی در شهرستان
تعطیلی همه مراکز گردشگری بویراحمد در نوروز/ ثبت ۲ مورد فوتی کرونای انگلیسی در شهرستان
سرپرست فرمانداری بویر احمد با اشاره به وضعیت نارنجی بویراحمد اعلام کرد در ایام نوروز پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا از یاسوج، مجید احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان بویراحمد گفت: در ایام نوروز تمامی ورودی‌های شهرستان کنترل و از تردد هرگونه وسیله نقلیه غیربومی جلوگیری می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه این تصمیم با جدیت اجرا می‌شود و جای تعارف نیست، اظهار کرد: اگر نسبت به وضعیت کرونا بی‌تفاوت باشیم وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز پذیرایی هیچ‌گونه مسافر و گردشگر نیستیم، افزود: اعلام کردیم هتل‌ها، آبشار، تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری ایام نوروز تعطیل هستند، ضمن اینکه انتظار می‌رود مردم عزیز ایران به این استان و شهرستان مسافرت نکنند.

 

وی با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست، افزود: در همین مدت اخیر پزشک شهیدی که در شهرستان از دست دادیم یا فوتبالیست‌هایی که در سطح کشور به دلیل کرونا فوت کردند دارای بیماری زمینه‌ای نبودند به مردم توصیه می‌کنیم شرایط را جدی بگیرند چرا که هر لحظه اماکن دارد آنها هم به کرونا مبتلا شوند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: تاکنون فوتی‌های کرونای انگلیسی در شهرستان دو مورد بوده اما کرونای انگلیسی در کمین است، مردم پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از گذشته اجرا کنند.