وضعیت بحرانی است/در ۳ روز گذشته ۷۰ کرونایی داشتیم/از چاله زلزله به چاه کرونا افتادیم/توزیع بسته های معیشتی فقط درب منازل
وضعیت بحرانی است/در ۳ روز گذشته ۷۰ کرونایی داشتیم/از چاله زلزله به چاه کرونا افتادیم/توزیع بسته های معیشتی فقط درب منازل
فرماندار دنا در جلسه ستاد کرونا از بحرانی بودن وضعیت این شهرستان در شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا از سی سخت جلسه ستاد کرونای دنا ظهر امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: در سه روز گذشته ۷۰ بیمار کرونایی داشتیم که این از زمان شروع شیوع بیماری کرونا بی سابقه بوده است.

وی اعلام کرد: از روز پنج شنبه ورودی های سی سخت کنترل می شود و اجازه نمی دهیم کسی بدون تست کرونا وارد شهر سی سخت شود.

پناهی خاطر نشان کرد: شهرستان دنا در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد و تعداد بیماران کرونایی امروز رکورد شکست.

 با ساده پنداری از چاله زلزله به چاه کرونا افتادیم

فرماندار دنا گفت: کسانی که در شهرها و استانهای دیگر شاغل بودند یا سفر کردند نباید بدون انجام تست به شهرستان برگردند.

پناهی در خصوص روستاهای شهرستان نیز گفت: دهیاران باید همه افراد شاغل در استان های دیگر که برای تعطیلات برمی گردند را رصد کرده و اسامی را به مراکز درمانی گزارش کنند.

نماینده ارشد دولت در شهرستان دنا خطاب به ارگان های دولتی نیز گفت: ادارات هلال احمر ،بنیاد مسکن ،ستاد بازسازی، ستاد نظام مهندسی و شهرداری ورودی ادارات خود را کنترل کنند و ارباب رجوع را مدیریت شده به داخل هدایت کنند.

پناهی با تاکید بر اینکه با تهدید کنندگان سلامت برخورد قانونی خواهد شدگفت: کسی حق هیچ گونه تجمعی را ندارد و نیاز به برگزاری جشن یا همایشی نیست.

وی در خصوص وضعیت کرونایی گفت: شهرستان دنا تا قبل از زلزله بهترین عملکرد را در استان داشت، تنها شهرستانی بود که قرمز نشد و کمترین مبتلایان به کرونا را با توجه به جمعیت داشت اما اکنون از سطح هشدار هم گذشته است.

خودروهای خودروهای ضایعاتی و دورگرد توقیف خواهند شد

پناهی تصریح کرد: خودروهای دوره گرد حق ورود به شهرستان دنا و شهر سی سخت را ندارد

وی با بیان اینکه بیماران کرونای در روستاهای شهرستانها دنا بسیار افزایش داشته،گفت:جلوی ادارات هلال احمر یا دیگر دستگاهای حمایتی نباید هیچ گونه بسته های معیشتی توزیع شود و اگر قرار بر توزیع بسته های حمایتی باشد جلوی درب خانه های مردم تحویل خواهد شد.