مهر افشانی کارکنان و مشتریان بانک مهر از سراسر کشور برای زلزله زدگان شهرستان دنا/اهدای ۵۷ کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی+فیلم
مهر افشانی کارکنان و مشتریان بانک مهر از سراسر کشور برای زلزله زدگان شهرستان دنا/اهدای ۵۷ کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی+فیلم
مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری مبلغ قابل توجهی وجه نقد از طرف کارمندان این بانک در سراسر کشور برای زلزله زدگان شهرستان دنا خبر داد.

سید محمد شریف غلامی در گفت و گو با صبح دنا گفت: از ساعات اولیه زلزله تعداد زیادی از همکاران و مشتریان بانک در سراسر کشور تماس گرفته و خواهان اعلام شماره حساب برای کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا شدند.

غلامی افزود: از این رو بنده شماره حساب شخص خود را برای این منظور اعلام کرده و بسیاری از همکاران و مشتریان در جای جای کشور حتی بازاریان تهران کمک‌های خود را به حساب ارسال کردند.

وی گفت: بلافاصله پس از رسیدن این مبلغ مقدار قابل توجهی یکی از همکاران مسئولیت یافت تا افراد مستحق را برای رساندن این کمک را به دست آنها شناسایی کند.

مدیر روابط عمومی بانک مهر خاطر نشان کرد: امروز نیز با صادر کردن تعداد ۵۷ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به سراغ خانواده‌های نیازمند رفته تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات آنها را حل کنیم.

وی در پایان از شروع ثبت نام برای خط اعتباری ۵ میلیارد تومانی وعده داده شده بانک مهر ایران در سال جدید خبر داد.

ویدئوی صحبت های مدیر روابط عمومی بانک مهر استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه کمک رسانی به مردم سیسخت را اینجا می توانید مشاهده کنید: