گلایه امام جمعه لنده از تیراندازی در مجالس عروسی و عزا/ضرورت برخورد قاطع دادگستری با عوامل تیراندزای ها
گلایه امام جمعه لنده از تیراندازی در مجالس عروسی و عزا/ضرورت برخورد قاطع دادگستری با عوامل تیراندزای ها
امام جمعه موقت شهرستان لنده با گلایه شدید از وضعیت اسف بار تیراندازی در مجلس عروسی و عزا در این شهرستان گفت: نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان لنده با قاطعیت تمام برخورد با افراد هنجار شکن را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا :حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به ضرورت اخلاق در برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری و حمایت از حقوق عامه مردم گفت: متاسفانه عادی انگاری وضعیت کرونا در این شهرستان باعث شده است تا مردم نسبت به این مهم بی تفاوت باشند.

 

وی افزود: برگزاری مجالس عروسی و عزاداری با جمعیت بالا در این شرایط کرونایی یک حرکت ناپسند در نادیده گرفتن حقوق شرعی شهروندان است که باید این مهم حتما مودر تاکیدقرار گیرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: تیراندازی در مجلس عروسی و عزا یکی از مهمترین مواردی است که علاوه بر چالش های امنیتی در سطح شهرستان باعث رنجش و ادیت و آزار شبانه روزی مردم و سلب آرامش و آسایش شهروندان شده است.

 

وی تاکیدکرد: نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان لنده با قاطعیت تمام برخورد با افراد هنجار شکن را در دستور کار قرار دهد چرا که ضرورتی ندارد ساعت ۶صبح و یا۱۰شب فردی دست به اسحله شود و در مجلس عروسی و عزا شروع به تیراندازی و سلب آرامش مردم کند که مصادق عینی ضایع کردن حقوق عامه مردم است.

 

الهی نیا در ادامه گفت: ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه یک اصل غیر قابل انکار است که باید توسط همه شهروندان صورت پذیرد و همه دستگاه های اداری و نهادهای مختلف در این زمینه موظف و مسئول هستند.