اختصاص تمام هزینه های تبلیغاتی کاندیدای احتمالی شورای شهر سیسخت به مردم زلزله زده
اختصاص تمام هزینه های تبلیغاتی کاندیدای احتمالی شورای شهر سیسخت به مردم زلزله زده
کاندیدای احتمالی شورای شهر سیسخت تمام هزینه های تبلیغاتی خود را به مردم زلزله زده اختصاص داد.

سید یونس آصف جاه (از کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر سیسخت) در گفت و گو با پایگاه خبری _تحلیلی صبح دنا با اعلام تصمیم خود این امر را علاوه بر وظیفه ی انسانی، از مسئولیت های خود در قبال مردم شریف شهر سی‌سخت برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان دنا و ابراز همدردی با این عزیزان تاکید کرد: بی شک مردم فهیم ایران اسلامی در این آزمون الهی نیز سربلند خواهند بود و تمام امکانات کشور برای کمک به زلزله زدگان بسیج خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از وظایف هر مسئولی در قبال مشکلات مردم، اثبات حرف و ادعا و یا وعده های خود بصورت عملی است؛ چراکه همین مردم هستند که باعث رسیدن هر مسئولی به منصب می شوند.

آصف جاه افزود: بر اثر وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت، بیش از ۷۰ درصد منازل آسیب دیده است و برای درمان زخم‌هایش نیازمند مرحمی است و در این امر، مسئولین باید در صف اول کمک‌رسانی باشند؛ چرا که صرفا حرف زدن و عمل نکردن به ادعای خویش، تسکینی برای درد های مردم در این برودت هوا و ویرانی و همچنین مشکلات اقتصادی، نخواهد بود.

این کاندیدای احتمالی شورای شهر سیسخت که فارغ التحصیل رشته مهندسی شهرسازی است اعلام کرد تمام هزینه های تبلیغاتی خود که برای انتخابات پیش بینی کرده بود به زلزله زدگان سیسخت اختصاص خواهد داد و گزارش آن را به اطلاع مردم شریف این شهر خواهد رساند.

وی در آخر با اشاره به این موضوع که «بهترین عبادت، خدمت به خلق است.» خاطرنشان کرد: هر شخصی در قبال همنوعان و هموطنان خویش، چه مسئولیتی داشته باشد چه نداشته باشد، مؤظف است در تنگنا های زندگی، در حد توانش دیگران را یاری کند، به خصوص مسئولی که خود را خادم مردم میداند و باید این ادعا را بدون ریا، به اثبات رساند.