حیاتی دیگر به دنانشینان زلزله زده/ تلاش های شبانه روزی آبفا به ثمر نشست
حیاتی دیگر به دنانشینان زلزله زده/ تلاش های شبانه روزی آبفا به ثمر نشست
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ عملیات تعمیرات و مرمت شبکه توزیع و خطوط انتقال آب آسیب دیده از زلزله اخیر در شهرستان دنا به اتمام رسید.

به گزارش صبح دنا، فیض اله پاسره در بازدید میدانی از تاسیسات آبرسانی شهر سی سخت گفت: عملیات تعمیرات و مرمت شبکه توزیع و خطوط انتقال آب آسیب دیده از زلزله اخیر در شهرستان دنا به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش و برنامه ریزی های بعمل آمده و پای کار آوردن تمامی امکانات و تجهیزات فنی، مکانیکی و نیروهای متخصص از ستاد آبفا استان و شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران و بهمئی کار تعمیرات و رفع شکستگی های شبکه توزیع آب آسیبث دیده شهر سی سخت و شکستگی های خطوط انتقال آب روستاهای شهرستان دنا با تلاشهای شبانه روزی پایان یافت.

وی گفت: نیروهای فنی، عملیاتی و اکیپ های اتفاقاتی آبفای استان با همت جهادی از اولین ساعات بروز زلزله وارد میدان شدند.

پاسره گفت: طی دو روز اول بیش از ۹۰ درصد خسارات وارده به تأسیسات آبرسانی مرمت شد‌.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز اخیر نیز بعضی از خطوط انتقال آب آسیب دیده برخی از روستاهای واقع در شهرستان دنا که در نقاط کوهستانی و صعب العبور قرار داشت مرمت و وارد مدار بهره برداری شد،ضمن آنکه در روستاهایی که خطوط انتقال آب آنان بدلیل شدت زلزله ۵.۶ دهم در مقیاس ریشتری دچار شکستگی و تخریب گردیده بود آبرسانی سیار با تانکر و با رعایت موارد بهداشتی در چند روز گذشته انجام می گردید.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اظهار داشت: مجموعه خدمتگزار آبفا در راستای خدمات رسانی مستمر و شبانه روزی به زلزله زدگان ساکن در شهرستان دنا و در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان بیش از پیش در کنار مردم خواهند بود و خدمات رسانی به زلزله زدگان را انجام وظیفه و مایه افتخار می دانند.