یاسوج پایتخت طبیعت ایران و شهر توریستی سی سخت نگین آن است
یاسوج پایتخت طبیعت ایران و شهر توریستی سی سخت نگین آن است
متن زیر از یادداشت های ارسالی به این پایگاه خبری بوده و صبح دنا تمام یا قسمتی از آن را رد و یا تایید نمی کند.

ابوذرتوکل پور_سالانه شاهد گسیل شدن سیل عظیمی از جمعیت داخلی وخارجی به منطقه گردشگری دناهستیم . منطقه ای مملو از جاذبه های بی نظیر و منحصر به فرد گردشگری در سطح ملی و جهانی اما عمده مشکلات این منطقه توریستی وزیبا نبود جاده دسترسی ایمن وبار ترافیکی محور یاسوج سی سخت می باشد‌.

جاده از جمله مهمترین عامل ارتباطی محسوب می شود و عدم وجود این فاکتور اساسی در یک منطقه از شاخصهای توسعه نیافتگی به شمار می آید.

اما چه کسانی طی سالیان متمادی ودوران دولتها ونمایندگان طیف ها وجناح های مختلف مانع به سرانجام رسیدن پروژه مهم جاده ارتباطی یاسوج-سی سخت می شوند ودرراستای جلوگیری از راه اندازی و افتتاح سنگ اندازی می کنند ؟

سر سخنم خطاب به کسانی است که سالیان سال است با عوامفریبی وبه بهانه حمایت از محیط زیست سنگ اندازی می کنند اما نمی دانند ویا حداقل نمی خواهند بدانند که در برهه کنونی و وضعیت اسفناک اقتصادی امروز، کسب و کار و اشتغال زایی فرزندان این دیار سرافراز مستقیم وغیر مستقیم به صنعت توریسم و گردشگری وابسته هست.

سوال اینجاست منافع شما در این موضوع چه می تواند باشد؟؟ همه ما واقفیم به اینکه انسان به طورطبیعی و به خودی خود میل به پیشرفت یا تغییر دارد. همه‌ی ما دوست داریم بخشی از زندگی‌مان را که از آن رضایت نداریم بهبود ببخشیم. و این جوانان خواستار راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه هستند تا بلکه بتوانند علاوه بر رونق بخشی به کسب وکار خود ،ساعاتی از روز را بدور از هیاهوی خسته کننده شهری در دامان سرسبز وآرام بخش دنا همراه خانواده ودوستان سپری نمایند.

اینکه به ظاهرفرمودید با توسعه مخالف نیستیم

منتهی از راه درستش

حرف خوبی است

ماهم موافق راه درست هستیم

چرا که راه درست همین وضعیت موجود بوده وباایجاد وطراحی تونل کمترین خسارت به طبیعت و محیط زیست وارد می شود.

درثانی انتشارواقعیتها وحقایق درمورد آمار قطع درختان بلوط که تنفس همه ما به آنها وابسته هست می تواند هم باعث تنویر افکار عمومی وهم همراهی و همدلی مردم و تشکل های زیست محیطی شود

درادامه باعث کمترین میزان خسارت همین پیشنهاد حفر تونل می باشد چرا که

اگر بخواهیم دنبال پیاده سازی واجرای راه های دیگر باشیم

عمر نوح میخواهد خزانه اسکندر. اتفاقا کنشگرانی که شما خطاب کردید اطلاعاتشان دقیق و به روز است.

 

لازم به ذکر است این پروژه و کلنگ زنی متعلق به جریان خاصی نیست و یک پروژه ملی است.