دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولایت فقیه در استان
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولایت فقیه در استان
معاون درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی درمان : مدیر درمان تامین اجتماعی بهمراه روسای مراکز و تعدادمحدودی از کارکنان با حفظ پروتکل های بهداشتی با حجت السلام و المسلمین حاج آقای حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج به مناسبت دهه مبارک فجردیدار کردند.

در این دیدار دکتر بهور مدیر درمان به تشریح خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان پرداخت و خدمات تامین اجتماعی به مردم را پس انقلاب بسیار چشمگیر و قابل تامل ذکر کرد.

مدیر درمان گفت: درحال حاضر روزانه بیش از ۷۵۰۰نفر مراجعه سرپایی در بخشهای مختلف مراکز درمانی پذیرش داریم، در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج تعداد ۶۴ تخت بستری وجود دارد قریب به ۳۰میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز درمانی بویژه بیمارستان شهدای گمنام خریداری شده و تعداد بخش ها از ۴ بخش جراحی به ۱۲ بخش ارتقا داده شده در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان در بین همه دستگاههای ارائه دهنده خدمات درمانی تقریبا ۸۷درصد رضایتمندی وجود دارد که این افتخاری برای ماست و باید تکریم مردم و رضایتمندی را بیشتر کنیم.

وی افزود: این کارها حاصل نمی شد ، مگر با کارجهادی ، انقلابی و بسیجی، مدیران و کارکنان تلاشگر درمان تامین اجتماعی استان

 

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بویراحمد هم ضمن تبریک ایام اله دهه مبارک فجر به مدیران و کارکنان این سازمان ، تامین اجتماعی را سازمانی خواند که در جهت تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد.

وی گفت: بایدچتر حمایت سازمان تامین اجتماعی بر سر گروههاو اقشار زیادی از جمعیت کشور گسترانیده شود تا مردم دغدغه تامین آتیه خود را نداشته و نگران آینده نباشند شما باید شاکر خدا باشید که در سازمانی کار میکنید که بیشتر جمعیت آن از اقشار کم در آمد جامعه هستند

ایت الله حسینی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید کار کردن برای محرومان و کارگران رضایت خداوند متعال را بهمراه دارد ،سعی و تلاش خود را در کارتان دو چندان کنید تا مورد لطف خداوند متعال و دعای خیر محرومان قرار گیرد.