اجرای دو برنامه قابل تحسین در هلال احمر
اجرای دو برنامه قابل تحسین در هلال احمر
هلال احمر از پاک بانان شهرداری چرام و ارباب رجوع هلال احمر شهرستان دنا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر تجلیل کرد .

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت استان خبر داد به همت جمعیت هلال احمر شهرستان های چرام ودنا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از پاک بانان شهرداری چرام و ارباب رجوع مراجعه‌کننده به جمعیت هلال احمر شهرستان دنا تجلیل شد .

جهانبین اعلام داشت :در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و اهداف بشردوستانه وخیرخواهانه و همچنین پاسداشت مقام زن وروز مادر ،با حضور فرماندار ، شهردار ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران شهرستان چرام و به همت جمعیت هلال احمر این شهرستان از پارک بانان شهرداری چرام که در ایام کرونا دچار آسیب‌های اقتصادی شده بودند با اهدای بسته های معیشتی و حمایتی تجلیل شد.

و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان دنا و حضور اعضای شورای اجرایی ، داوطلبان ،اعضا وپرسنل این جمعیت ترتیبی اتخاذ شد تا همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها از افرادی که مادر و سرپرست خانواده بودند ودر این روز به عنوان ارباب رجوع به این شعبه مراجعه کردند با اهدای گل و هدایایی تجلیل به عمل آمد .