دیدار شورای فرماندهی گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸ فتح با امام جمعه شهر یاسوج
دیدار شورای فرماندهی گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸ فتح با امام جمعه شهر یاسوج
شورای فرماندهی گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸ فتح به مناسبت دهه مبارک فجر با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، آیت الله سید نصیر حسینی ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و به سمت انقلاب نور و رحمت هدایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج افزود:حکومت پهلوی حکومت تحقیری بود که بر ملت ما تحمیل شد، دوران ظالمانه پهلوی و بیش از آن دوران قاجار،به جهات مختلف در همه عرصه های علمی،اجتماعی،خدماتی ،اقتصادی و فرهنگی ظلم سنگین بر ملت و این سر زمین تحمیل شد.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج اظهار داشت:نگه داشت انقلاب مهم است،دشمن تلاش کرد که این انقلاب به ثمر ننشیند،این شجره طیبه به نتیجه نرسد،هشت سال جنگ دشوار وسخت را برما تحمیل کرد،حاصل این انقلاب خون بسیاری از شهدای ما بود خواست ملت بود که دوران نکبت بار پهلوی به پایان برسد.

وی اظهار داشت:مدال بزرگی است که شخص به عنوان بسیجی بدون از هیچگونه چشم داشت دنیوی مدافع نظام اسلامی،از این کشور،از ناموس و مردم دفاع نمایند،کسانی که در تمامی میادین دفن فتنه،آشوب و توطئه نموداندبسیجیان ما ،سپاه و ارتش و بچه های ما بوداند ،دفن توطئه ها،خدعه و نیرنگ های دشمنان به همت شام بسیجیان خنثی شد .

آیت الله سید نصیر حسینی اذعان داشت:موفقیت و انتخاب گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸ فتح به عنوان گردان برتر و منتخب در کشور افتخاری است برای استان،این موفقیت را به بسیجیان سلحشور و همه سبز پوشان و مدافعان ولایت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انشاءالله بسیجیان گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸ فتح در این مسیر باقی بمانند که با بالاتر از این افتخاری نیست از شما تقدیر و تشکر می کنیم به شما افتخار می کنیم انشاء الله که در این راه ثابت قدم بمانید.

مجاهد بسیجی علی برز درست فرمانده گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸فتح ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اذعان داشت:دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته ، این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمارمی‌رود.

فرمانده گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸فتح به بخشی از عملکرد های مفید و موثر معاونت فرهنگی و عملیات روانی این مجموعه اشاره داشت و افزود:ضمن برگزاری برنامه های ابلاغی بیش از ۹۰ فوق برنامه فرهنگی توسط این مجموعه درسال ۱۳۹۸ و ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ برگزار گردیده که به صورت چکیده از عناوین این مجموعه اشاره داشته باشم ؛

ایجاد تعامل با ادارات و سازمان ها وتشکلات انقلابی-طراحی برنامه های فرهنگی روز-برگزاری همایش های پیاده روی در مناسبت های مختلف-دیدارباخانواده های شهداء-برگزاری منسجم برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی -شناسایی تهدیدات فرهنگی و تلاش در جهت رفع معضلات-تاسیس گروه جهادی-برگزاری یادواره سردار دلها-برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه خانواده های بسیجیان از جمله برنامه های موثر این مجموعه بوده است .

علی برز درست افزود : باتوجه به ارزشیابی های انجام شده این گردان از سال تاسیس تاکنون ، در سال های ۱۳۹۶-۱۳۹۷-۱۳۹۸ به عنوان برترین رده در مجموعه گردان ها استانی و کشوری منتخب گردیده است که این موفقیت حاصل تلاش های بی وقفه شورای فرماندهی متشکل از تمامی معاونت ها ،کادر و تمامی بسیجیان سلحشور این گردان می باشد .

وی اذعان داشت؛خط قرمز بسیجیان رهبر و ولایت است ،گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ۴۸ فتح در بعد مهارت،توان،آمادگی رزمی بسیار عالی آماده اجرای هر گونه ماموریت از طرف رده ما فوق خود بوده و در تمامی زمینه رزمی و فرهنگی ،مناسبتی آمادگی و همکاری خود را اعلام می دارد.