مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت
هاشمی در این پیام آورده است یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی با شعار الله اکبر بود.

به گزارش صبح دنا، همزمان با فرارسیدن ۴۲ ومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سید اسدالله هاشمی در پیامی فرا رسیدن بهار ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ایران را به خانواده معظم شهدا ،رهبر معظم انقلاب ، خانواده سردار دلها سپهبد سلیمانی ، شهدای مدافع حرم ,جانبازان ، ایثارگران و یادگاران ۴۲ ساله انقلاب تبریک و تهنیت گفت .

براساس این گزارش سید اسدالله هاشمی در این پیام آورده است: «ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، آزادی و عدالت را معطر نمود.

یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

 این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

 و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

 اینجانب ، تقارن ولادت بانوی دوعالم فاطمه زهرا (س) با این دهه را به فال نیک گرفته ، ضمن طلب شفای عاجل برای بیماران درگیر با ویروس کرونا و کم شدن شر این ویروس منحوس از سر کشور عزیزمان ، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجربه خانواده این عزیزان یاد و خاطره رشادتها، دلاوری های سردار بزرگ اسلام ، سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را در ۴۲ ومین سال انقلاب اسلامی ایران گرامی میدارم.

سید اسدالله هاشمی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبیوراحمد

۱۲ بهمن ۹۹