ستاره کهگیلویه و بویراحمدی تعویض طلایی استقلال تهران در مسجد سلیمان/جای رشیدمان خالی بود
ستاره کهگیلویه و بویراحمدی تعویض طلایی استقلال تهران در مسجد سلیمان/جای رشیدمان خالی بود
بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس تعویض طلایی سرمربی این تیم لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا عصر امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس  بازی تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک – یک به پایان رسید. در روزیکه استقلال فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد، شاگردان فکری در راه رسیدن به گل ناکام بودند.

در نیمه نخست و پس از اشتباه سید حسین حسینی که در این دیدار جانشین محمد رشید مظاهری دروازبان کهگیلویه بویراحمدی شده بود روی کرنر ارسالی نیما انتظاری داشت، دروازه آبی پوشان به شکل عجیبی باز شد تا میزبان با یک گل پیش بیفتد.

در نیمه دوم “محمود فکری” سرمربی استقلال با تعویض های خود در پی جبران عقب ماندگی تیم خود برآمد و روند بازی را تغییر داد.

یکی از تعویض های سرمربی استقلال بابک مرادی بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی بود که برای اولین بار بعد از پیوستن به این تیم و محرومیتی که از آن تبرعه شد یک نیمه کامل بازی می کرد.

مرادی با حضور در زمین شرایط بازی را کاملا تغییر داد و سمت چپ تیم استقلال را فعال کرد.

بابک مرادی که دقیقه ۶۸ به بازی آمده بود دو دقیقه بعد با نفوذ از جناح چپ زمین و سانتری زیبا در محوطه ۶ قدم نفت مسجدسلیمان پایه گذار گل مساوی استقلال شد تا با گل وریا غفوری این تیم از شکست بگریزد.

در دقیقه ۸۰ نیز نفوذ سریع وریا غفوری از سمت راست محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان و پاس در عرض او با ضربه بغل پای بابک مرادی همراه شد که توپ او بعد از برخورد به پای مقتدایی و تیرک دروازه راهی به گل پیدا نکرد.

به غیر از این دو موقعیت مرادی تاثیرات مثبت زیادی در این بازی داشت و هوادران استقلال در فضای مجازی از وی به عنوان ناجی استقلال و تعویض طلایی محمود فکری یاد می کنند.

 

این نظرات مثبت تا جایی پیش رفت که بسیاری از کانال های پر مخاطب هواداری ‌تنها نکته مثبت امروز استقلال را  نمایش بی نقص بابک مرادی عنوان کرده و نوشتند: مرادی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد، توانست پاس گل اول خود را با لباس استقلال به ثبت رساند و نشان داد با کیفیت خوب خود میتواند از دیدارهای آینده در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

 

حال باید دید در بازی های بعدی آیا محمود فکری از این ستاره کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان یار ثابت استفاده خواهد کرد و با توجه به اشتباه مهلک حسینی در دروازه استقلال محمد رشید مظاهری دیگر هم استانی این تیم استفاده خواهد کرد یا خیر؟