برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان امامزادگان دهستان کَریَک با رعایت پروتکل های بهداشتی+تصاویر
برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان امامزادگان دهستان کَریَک با رعایت پروتکل های بهداشتی+تصاویر
همزمان با ایام فاطمیه، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان امامزادگان ابراهیم عسگر(شاه عسگر) و میر اسحاق محمد (ع) دهستان کَریَک با حضور جمعی از اهالی دهستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،این مراسم با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و اجرای شیوه نامه ‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شد.

گفتنی است مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و جمعی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت، به نوحه‌ خوانی و عزاداری پرداختند.

قبل از شروع مراسم نیز مردم دهستان به خاطر شرایط کرونایی و پرهیز از تجمع رژه خودرویی برگزار کرده و از هم روستاها خود را به مکان امامزادگان کریک رساندند.

شایان ذکر این این مراسم به همت مرکز افق امام زاده ابراهیم و میر اسحاق محمد (اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا) و با همکاری پایگاه های بسیج دهستان، هیت امنا امام زاده،اعضای شورا و دهیاران کریک برگزار شد.

سید یونس آصفجاه مدیر مرکز افق امام زاده ابراهیم و میر اسحاق محمد (اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا)در حاشیه این مراسم به خبرنگار صبح دنا گفت: حضرت فاطمه (س) تبیین‌گر مهمترین وظیفه منتظران ظهور هستند.

وی افزود: لشکر باطل با انسجام و وحدت خود، حول رهبران شیطانی، سعی در نابودی حق طلبان داشته و دارند و آیا در مقابل یک جمعیت منسجم، جز با جمعیت منسجم می‌توان ایستاد.

آصفجاه تصریح کرد: اگر بخواهیم ارزش جانبازی و شهادت حضرت زهرا (س) را درک کنیم این امر، جز با درک مو بود.*قعیتی که در آن هستیم، یعنی نبرد حق و باطل و با فهم رمز پیروزی و استقامت ما، یعنی وحدت و همبستگی و با بصیرت به جایگاه محوری امامت و ولایت ممکن نخواهد.

مدیر مرکز افق امام زاده ابراهیم عسگر و میر اسحاق محمد (اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا) در پایان از همه مردم دهستان کریک که نهایت همکاری را با این مرکز در برگزاری این مراسم داشتند تشکر کرد.