ساماندهی نیروی انسانی اولویت شرکت برق استان است/ انضباط اداری یک ضرورت انکار ناپذیر است
ساماندهی نیروی انسانی اولویت شرکت برق استان است/ انضباط اداری یک ضرورت انکار ناپذیر است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مهم‌ترین هدف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم خدمات رسانی سریع و دقیق باهدف ارتقای رضایتمندی مشترکین برق است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا جمال معتمدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،در گفت و گو با صبح دنا اظهارداشت: ساماندهی نیروهای انسانی واحدهای مختلف براساس قانون و با توجه به نیاز واحدهای مختلف اداری بزودی انجام می‌گیرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی برای توسعه صنعت برق در این استان استفاده کرده و این نیروها باید به شکلی ساماندهی شوند که برای شرکت مثمر ثمر باشند.

 

معتمدی زاده با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک شرکت خدمات رسان بوده و توقع منطقی مشترکین برق از این شرکت تأمین برق پایدار است، خاطرنشان کرد؛ نباید ظرفیت نیروی انسانی در این شرکت هدر روی داشته باشد و باید بگونه‌ای ساماندهی شود که این نیروها سرعت توسعه صنعت برق را سرعت ببخشند.

 

انضباط اداری یک ضرورت انکار ناپذیر است

 

وی تاکیدکرد: رویکرد ساماندهی نیروی انسانی در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک رویکرد جدید خواهد بود، یادآورشد: باید در واحدهای عملیاتی، اتفاقاتی و فنی باید از نیروهای انسانی متخصص بهره برده شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پاسخگو بودن مدیران این شرکت را یک ضرورت خواند و تاکیدکرد مدیران باید به نحو شایسته پاسخگوی مشترکین برق در استان باشند.

 

معتمدی زاده گفت: نظم و انضباط اداری برای تمامی پرسنل و مدیران شرکت الزام آور بوده و برای توسعه صنعت برق در استان بایستی تمامی همکاران باید به قانون پایبندی بیشتری داشته باشند.

 

وی توصیه کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه است و باید از این نیرو به خوبی استفاده شود، چرا که نیروی انسانی مهمترین امکان برای توسعه است.