پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت حلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت حلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سید امان الله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد پیامی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش صبح دنا، متن پیام  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب یکسال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار ، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم…