پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
هاشمی در پیامی، فرارسیدن هفته بصیرت و نخستین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان، سید اسدالله هاشمی در این پیام تسلیت، در سیزدهمین روز از دی ماه ۹۹ همزمان با نخستین سالگرد شهادت مردان میدان خدمت آورده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و شهید سلیمانی، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی ، این نکته‌ی اساسی است.

حاج قاسم سلیمانی به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز ازولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

به یقین ،پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

اینک یک سال از آن جنایت بزرگ گذشته و دل های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب و محزون است.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان ، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض نمایم.

سید اسدالله هاشمی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

۱۳ دی ۹۹