برخورد قاطع تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با اصناف متخلف در بلهزار/+فیلم
برخورد قاطع تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با اصناف متخلف در بلهزار/+فیلم
بازرسان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در روستای بلهزار و شهر مادوان از صنوف این مناطق بازدید کرده و واحد های متخلف را مورد جریمه قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح دنا،عصر امروز در ادامه بازرسی از فروشگاه های بزرگ در بلهزار تعدادی از واحدهای صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.در طی این بازرسی که با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و همراهی بازرسی اصناف و بسیج اصناف صورت گرفت در برخی موارد متاسفانه علاوه بر عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و انبار مواد زاید، وجودکالاهای تاریخ گذشته در این فروشگاهها مشهود بود که هرکدام میتواند همشهریان عزیز را دچار بیماری های گوناگون کند.

 

 

در همین خصوص  تعدادی از این فروشگاههای متخلف پلمپ و متصدی آنها جهت پاسخگویی به مراجع قضایی معرفی شدند.

براتعلی صالحی در همین زمینه به خبرنگار صبح دنا گفت:متخلفان صنفی بدانند عدم رعایت دستور العمل های صنفی و بهداشتی به صورت کامل توسط مراجع ذیربط رصد خواهد شود و حسب وظیفه قانونی در برخورد با متخلفین هیچ مماشاتی صورت نمیگیرد.

وی از آحاد مردم استان درخواست کرد هرگونه تخلف صنفی را گزارش دهند تا با جدیت تمام پیگیری شود وی ابراز امیدواری کرد افراد متخلف ارامش نخواند داشت و هر لحظه منتظر برخورد قاطع وبدون اغماض تعزیرات حکومتی باشند باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود:از مردم استدعا داریم در این مبارزه با تخلفات اقتصادی و تخلفات حوزه بهداشت و دارو و درمان همراه باشند تا بتوانبم به حول و فوه الهی گامی ناچیز در جهت نیل به اهداف نطام مقدس که رعایت عدالت است گامی برداریم