پیام تقدیر و تشکر رئیس کانون مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از سرمربی پرسپولیس
پیام تقدیر و تشکر رئیس کانون مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از سرمربی پرسپولیس
در پی سفر یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس ایران به شهر یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد و تجلیل از خانواده هوادار فقید این تیم، حمید کرمی رئیس کانون مربیان این استان طی پیامی از وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صبح دنا، کرمی در این پیام نوشت:

مربی ارزنده فوتبال کشور، جناب آقای گل محمدی،معروضیم بهروز شهرما مردی ازجنس وفاوبامنش پهلوانی بود.اقدام ارزشمندتان ازشما برایمان نه یک قهرمان بلکه یک پهلوان ساخت.دروصف بهروز شهرمان میتوانیم بگوییم که:

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی‌مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم او بود که این بار با رفتنش اسطوره اخلاق وادبی چون جنابعالی، دوستان و آشنایان را به دور هم جمع کرد.

بنمایندگی از عاشقان پرسپولیس به وسعت قلب‌هایتان آمدید، با قطره اشکی واهدای مدال قهرمانی تان به فرزند دلبندشان تسلیت گفتید و با نثار تاج گل، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوه این روزهای سخت زمستانی مردم یاسوج وخانواده داغدار “خورشیدیان” گشودید.

محبت و صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

مردانگی رنگ ندارد.

بااحترام

حمیدکرمی کالوس-کانون مربیان فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد