انتقاد از پارتی‌بازی در کهگیلویه و بویراحمد/تخصص و تعهد فدای فامیل‌گرایی شده است
انتقاد از پارتی‌بازی در کهگیلویه و بویراحمد/تخصص و تعهد فدای فامیل‌گرایی شده است
در نشست نماینده ولی‌فقیه و استاندار با مجمع طلاب استان در قم موضوعات مختلفی از جمله انتقاد از پارتی‌بازی در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا ، نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار با مجمع طلاب استان در قم برگزار شد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام علی امینی اطهر مسئول قرارگاه حوزه انقلابی با خیرمقدم به نمایندگان ارشد رهبری و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات طلاب استان از جمله در بحث مسکن از کلانتری استاندار خواستار رسیدگی به این مشکل بزرگ طلاب شد.

 

امینی اطهر با اشاره به خدمات خالصانه طلاب و روحانیون در روستاهای استان و رسالت سنگین تبلغ خاطرنشان کرد: از استاندار تقاضا داریم که تسهیلات ویژه به روحانیون و طلاب برای حل مشکلات آنها ارائه شود .

 

در ادامه مسئول قرارگاه حوزه انقلابی با اشاره به خرید ساختمان مجمع طلاب استان در قم خاطر نشان کرد: لازم است راهکاری در استان اندیشیده شود تا بتوانیم مبلغ بدهکاری خرید این ساختمان را بپردازیم.

 

نماینده مجمع طلاب بویراحمد به برخی مشکلات دیگر حوزه های علمیه استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی حوزه های علمیه یاسوج و همچنین احداث اردوگاه باید در دستور کار قرار گیرد چرا که حوزه های علمیه استان از لحاظ سخت افزاری بسیار ضعیف هستند.

 

وی گفت حوزه علمیه استان بسیار قدیمی کوچک و آسیب پذیر است و علاو بر فضا از امکانات کافی نیز برخوردار نیست.

 

وی گفت: ساخت یک ارودگاه در یاسوج که دارای آب و هوای فوق العاده ای است برای طلاب استان و کشور یک ضرورت محسوب می شود تا بتوان دوره های علمی و پژوهشی و تفریحی در آنجا برگزار کرد .

 

در ادامه بهادری نماینده طلاب کهگیلویه نیز در این نشست خواستار کمک ویژه برای ساخت و تکمیل ساختمان مجمع طلابل شد و گفت: باید طلاب پژوهشگر و فعال در امر تحصیل و تدریس در استان نیز حمایت شوند.

 

وی گفت: با توجه به اینکه استان ده گروه تبلیغی ثبت شده دارد لازم است حمایت و کمک مسئولان در سه حوزه مالی ،مکانی و فکری به مبلغین شود و هزینه دوره های آموزشی برای طلاب و خانواده آنان تامین شود.

 

در این نشست هم فکری سید احمد اسلامی نماینده طلاب کهگیلویه نیز گفت: در بکارگیری مدیران اجرایی استان و شهرستانها به معنی واقعی کلمه تخصص و تعهد فدای حزب بازی و فامیل گرایی شده است.

 

وی گفت : در سال‌های اخیر در استخدامهای استان چه رسمی و پیمانی و چه قراردادی و شرکتی پارتی بازی حرف اول را می زند.

 

این نماینده مجمع طلاب استان که در نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه و استاندار برگزار شد، افزود: عدم پیگیری مسئولان استانی در بحث سرمایه گذاری کلان موجب رکود صنعتی و نتیجه آن بیکاری و منتج به فقر و بزهکاری و بالا رفتن سن ازدواج و رواج پوچ گرایی و طلاق شده است.

 

وی گفت: عدم بکارگیری طلاب در قم و استان و عدم استفاده از افراد خیر و وجود آسیبهای اجتماعی در مدارس و عدم شناخت دانش آموزان از مسائل مختلف روز کشور از جمله این مشکلات بشمار می‌رود.