بستری شدن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/۱۹ نفر در بخش های ویژه
بستری شدن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/۱۹ نفر در بخش های ویژه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 369 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.(۸۹ درصد ).

وی اذعان داشت: امروز ۲۷۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۸ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد ۴۵ درصد، کهگیلویه ۱۵ درصد ،دنا ۱۴ درصد و گچساران ۱۰ درصد هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: درست است که‌ ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها و شست و شوی مداوم دست ها هرگز فراموش نشود.