پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو خبرگان رهبری، به مناسبت درگذشت مرحوم مُلا هادی کاظمی
پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو خبرگان رهبری، به مناسبت درگذشت مرحوم مُلا هادی کاظمی
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو خبرگان رهبری، به مناسبت درگذشت مرحوم مُلا هادی کاظمی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش صبح دنا، آیت الله ملک حسینی در این پیام نوشت:

سلام علیکم و رحمه الله

باخبر شدم آقای ملا هادی کاظمی به رحمت خدا رفته. خداوند رحمتش بکند. مرد عزیز و دوست داشتنی بود؛ مردم دار بود، خوش گپ بود،خوش گفتار و خوش مجلس و سفره دار بود. از ویژگی هایی که من در او حس کردم در این سال هایی که او را شناختم این بود که عجیب منافق شناس بود افراد دورو را به زیبایی میشناخت، مدعیان دینداری که دینی نداشتند.

اگر مسیری را انتخاب می کرد پایبند بود و علاقه اش به مرحوم آقا به خاطر صراحت و پاکی مرحوم آقا بود چون از بی صراحتی، لاپوشانی، دورویی به شدت منزجر بود. خداوند رحمتش بکند و او را با اهل بیت محشور کند. به همه آقازادگان عزیزش تسلیت عرض میکنم.

فرزندانشان،خانواده شان،اخوانشان؛ به همه تسلیت میگوم. خداوند او را رحمت بکند و به همه بستگان آن مرحوم صبر جزیل عطا بکند تا بر آن صبر خود خدای متعال اجر فراوان عطا بکند… انشاءالله.

بدون شک برخی از افراد فقدانشون متأثر میکند همه کسانی که او را می شناختند و هیچ انسانی هم مصون از خطا و اشتباه نیست. بیایید همدیگر را ببخشیم بیایید برای همدیگر از خدای متعال استغفار کنیم به درگاه او؛ ازخدای متعال رحمت و مغفرت بطلبیم چرا که خوبی های انسان ها آنقدر هست که ما بتوانیم افراد را با آن خوبی هایشان یاد کنیم و بدی هایشان را از خدای متعال، گذشت از آن ها را طلب بکنیم. خود ما هم اینطوریم که اتفاقات ناشایستی از ما سر زده و نیازمند به لطف و رحمت خدا برای توبه در حیاتمان و برای طلب مغفرت دیگران در مماتشان هستیم.

خداوند رحمت بکند این عزیز را انشاءالله به قبرش نور ببارد و فضیلت هایی و آداب و اخلاقی و مردانگی هایی که داشت درسی باشد برای همه آیندگان، برای همهٔ آنهایی که این عزیز را می شناختند.

التماس دعا… خدا کند که با رفع این بلا بشود از نزدیک عرض تسلیت گفت و احترام کرد.

انشاءالله… خدانگهدار

خانواده مرحوم کاظمی نیز بعد از دریافت پیام تسلیت حضرت آیت الله ملک حسینی پیامی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ادام الله ظله الوارف
خلف صالح و عالی قدر حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ( ره ) و نماینده شایسته مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
با اهداء سلام وتحیت
اظهار همدردی خالصانه ی حضرتعالی در رخداد اندوهبار در گذشت پدر مرحوممان ملا هادی کاظمی ؛ مریدصدیق و راستین ؛ فقیه مبارز ، مجاهد و نستوه حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ( اعلی الله مقامه الشریف ) مزید امتنان و قدر دانی است .
ضمن سپاس بی پایان از این که در این مصیبت جانکاه ، با طراوتی به وسعت بهار ، بزرگوارانه بر دل خزان زده ی خانواده های کاظمی و جمیع منسوبین ، اهالی روستای منصور آباد دشتروم و ایل سلحشور و ولایت مدار جلیل دمیدید و التیام بخش دل های به ماتم نشسته ی فرزندان آن زنده یاد بوده اید ؛ در این استمالت و رأفت بر خود مباهی نموده و رجاء واثق داریم که توصیه ها و فرامین اخلاقی و دینی آن فقیه عالیقدررا در پیام سرشار از مهربانی و رحمتش که تفهیم فرموده اند : (( معاد الهی ؛ هنگامه پر التهاب افلاکی است که در پیشگاه حق ، میزان گناه و صواب آدمیان در عرصه ی زندگی خاکی شان مورد سنجش قرار گرفته و لاجرم مورد عتاب و یا لطف حضرت بلند مرتبه واقع خواهد شد )) به دیده ی طاعت امتثال کرده و رضایت حضرت پروردگار حی و جاودان را به شایستگی فراهم نماییم .
از خداوند بزرگ برای حضرت عالی در این مقام الهی سلامت ، طول عمر، عزت و سرافرازی روز افزون آرزومندیم.

با تجدید احترام فراوان
شاهین کاظمی .
خانواده های کاظمی و جمیع منسوبین.
اهالی روستای منصور آباد دشتروم.
ایل جلیل