قطعی اینترنت در پشتکوه باشت به دهمین روز خود نزدیک می شود/آموزش آنلاین در این منطقه به کما رفته است
قطعی اینترنت در پشتکوه باشت به دهمین روز خود نزدیک می شود/آموزش آنلاین در این منطقه به کما رفته است
اهالی پشتکوه باشت از قطعی چند روزه اینترنت در این منطقه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا و به نقل از اهالی روستای پشتکوه باشت، قطعی اینترنت به صورت کامل در این منطقه به دهمین روز خود نزدیک میشود و آموزش آنلاین برای دانش آموزان و دانشجویان عملا به کما رفته است. با توجه به نزدیکی ایام امتحانات پایان ترم این موضوع بر مشکلات و سردر گمی مردم این روستا افزوده و تماس های مکرر ایشان با مراجع ذیربط کار به جایی نبرده است.

امیر رضا عابدینی معاون اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد به صبح دنا گفت با توجه به پیگیری های انجام شده و تماس های مکرر با اپراتور ایرانسل طی دو روز آینده مشکل اینترنت این عزیزان حل خواهد شد.

در همین خصوص نیز امین کماییان سرپرست تیم نگهداری ایرانسل در استان کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار صبح دنا گفت:دلیل این قطعی اینترنت عدم تحویل پروژه از جانب پیمانکار بوده و نقص فنی شبکه در تهران است.

وی افزود در حال حاضر عملا کاری از تیم نگهداری ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته نیست .وی ابراز امیدواری کرد طی دو روز آینده با توجه به مکاتبات انجام شده مشکل اینترنت پشتکوه باشت حل شده و دغدغه آموزشی دانش آموزان پایان یابد.

 

 

پ.ن:تیم نگهداری ایرانسل به مدیریت امین کماییان با اولویت بالا رفع مشکل مشروح در خبر را پیگیری و نسبت به برقراری ارتباط اینترنتی در منطقه اهتمام ورزیدند.لازم به ذکر است دهیاری روستای پشتکوه باشت تایید کرد در تاریخ ۲۳ آذر ماه،مشکل مخابراتی در منطقه به صورت کامل رفع گردید.پایگاه خبری صبح دنا به نوبه خود از مسئولیت پذیری این تیم در خدمات رسانی بی وقفه کمال تشکر را دارد.