کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان ۴ نفر دیگر را گرفت/ دکتر یزدان پناه؛ فاصله‌ گذاری اجتماعی را با حساسیت ویژه اجرا کنید
کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان ۴ نفر دیگر را گرفت/ دکتر یزدان پناه؛ فاصله‌ گذاری اجتماعی را با حساسیت ویژه اجرا کنید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌ پناه افزود: هم اکنون ۲۸۵ بیمارن مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۸۲ نفر بهبود یافته گزارش شده ناست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: امروز ۲۴۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و گچساران و بقیه موارد مثبت در سایر شهرستان‌های استان هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: پس از خارج شدن از وضعیت قرمز شهروندان نباید تصور کنند اوضاع عادی شده و باید از برگزاری هرگونه تجمعات طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا خودداری کرده و طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی را با حساسیت ویژه اجرا کنند.

وی افزود: همه شهروندان در قبال اجرای طرح محدودیت‌ های کرونایی و موازین بهداشتی مسئول هستند و باید به سایر اشخاصی که نسبت به این موارد بی‌ توجه هستند تذکر و هشدار بدهند و در صورت عدم رعایت، ناگزیر دوباره به وضعیت قرمز بر خواهیم گشت که در آن شرایط دوباره باتشدید محدودیتها و تعطیلی صنوف و سایر فعالیتها مواجه خواهیم شد.