رئال در انتظار پاسخ مثبت بارسا برای خروج از فرودگاه
رئال در انتظار پاسخ مثبت بارسا برای خروج از فرودگاه
رئال مادرید تا زمانی که پاسخ مثبت از باشگاه بارسلونا مبنی بر امن بودن مسیر تا هتل سوفیا را دریافت نکند، فرودگاه ال پرات را ترک نخواهد کرد.

رئال مادرید در یکی از امنیتی ترین ال کلاسیکو های تاریخ فردا به مصاف بارسا خواهد رفت. به دلیل ناآرامی های اخیر در بارسلونا و به خصوص فراخوان سونامی دموکرات از معترضان به حکومت مرکزی برای تظاهرات در اطراف نوکمپ، برگزاری ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام قرار داشت. دیداری که یک بار به تعویق افتاده ولی به نظر فردا قطعا برگزار خواهد شد.

طبق ادعای مارکا، رئال فردا عازم بارسلونا خواهد شد ولی از فرودگاه ال پرات تا زمانی که پاسخ مثبت باشگاه بارسلونا را دریافت نکند، خارج نخواهد شد. اگر همه چیز مطلوب باشد، کاروان رئال در هتل سوفیا مستقر خواهد شد و برای اولین بار بارسلونا نیز در همین هتل با رئالی ها اقامت خواهد داشت. دلیل اصلی، بالاتر بردن ضریب امنیتی این بازی است.

دو باشگاه همزمان با یکدیگر راهی نوکمپ می شوند و به همراه تیم داوری باید ساعت 18 یعنی دو ساعت قبل از شروع در ورزشگاه حاضر باشند. پیش از این چنین اتفاقی سابقه نداشته است.

ابتدا قرار بود ضیافت ناهار مشترک مدیران دو تیم نیز برگزار نشود ولی گویا برای آرام تر کردن فضا برنامه تغییر کرده و در یکی از سالن های هتل این ضیافت مثل سال های گذشته برقرار خواهد بود.