کشف محموله قاچاق کالا در محور بهبهان به گچساران
کشف محموله قاچاق کالا در محور بهبهان به گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۸۰۰میلیون ریال از۴ دستگاه خودرو درمحور بهبهان به گچساران خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سید محمد موسوی “ در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور بهبهان به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۴ دستگاه خودرو شامل ۱دستگاه کامیون،۱دستگاه وانت نیسان، ۱دستگاه وانت آریسان و یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و آن را متوقف نمودند.

 موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل ۳۵۰ کیسه کود شیمیایی و تعداد۱۵۰۰ عددانواع نوشیدنی و… فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه ۴ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.