با کالاکارت بانک مهر ایران، فردا همین امروز است/با دریافت کالاکارت چه کالاهایی می‌توان خريد؟
با کالاکارت بانک مهر ایران، فردا همین امروز است/با دریافت کالاکارت چه کالاهایی می‌توان خريد؟
تورم موجود در اقتصاد باعث شده بسیاری نتوانند نسبت به خرید وسایل يا دريافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند. اما بانک قرض‌الحسنه مهر ايران با طرح «کالاکارت»، درآمد آينده شما را امروز در اختيارتان قرار مي‌دهد تا ديگر نگران كاهش قدرت خريد خود در آينده نباشيد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، احتمالاً برایتان پیش آمده که نياز به خريد يک کالاي ضروري داشته‌ايد، اما در آن زمان مبلغ مورد نياز براي خريد آن را در اختيار نداشته‌ايد؟

شايد در آن شرايط فكر كرده‌ايد كاش مي‌توانستيد از درآمد آينده خود مبلغ مورد نياز خريد آن كالا را بپردازيد. اما نه دسته‌چك معتبري داشته‌ايد و نه بانكي بوده كه به شما تسهيلاتي بدهد تا بتوانيد براي خريد آن كالا اقدام كنيد. از سوي ديگر شايد امكان پرداخت سود بالاي فروش اقساطي يا تسهيلات بانكي را نداشته‌ايد تا بتوانيد از اين روش‌ها نسبت به خريد كالا اقدام كنيد. كالاكارت طرحي است كه بانك مهر ايران براي حل كردن همين مشكل ارائه كرده است.

در چارچوب طرح یاد شده خریدار با دریافت یک کالا کارت که مبلغ مشخصي اعتبار در آن وجود دارد، مي‌تواند به فروشگاه‌ها يا مراكز ارائه خدمت طرف قرارداد بانك مهر ايران مراجعه كرده و با استفاده از اعتبار آن كارت، كالا يا خدمت مورد نظر خود را دريافت كند.

به‌طور مشخص سازوکار فعالیت طرح یاد شده به این صورت است که اعتباری در کارت آن دسته از مشتريان بانک قرض‌الحسنه مهر ايران كه متقاضي دريافت آن باشند، شارژ شده و آن‌ها مي‌توانند از اين اعتبار براي خريد كالا يا خدماتي كه از سوي پذيرندگان طرف قرار داد بانك ارائه مي‌شود، استفاده كنند.

با دریافت کالاکارت چه کالاهایی می‌توان خريد؟
در شهرهای مختلف ایران، فروشگاه‌ها و مراکز متنوعی از جمله لوازم خانگی، پوشاک، ساعت، کيف و کفش، كالاي خواب، تلفن همراه، لوازم كامپيوتري، آموزشگاه رانندگي، مدارس غيردولتي، لوازم‌التحرير، آتليه، دفتر وكالت، ابزار فروشي، تعميرگاه خودرو، فروشگاه موتورسيكلت، كلينيك دندانپزشكي، پزشك عمومي، بيمارستان، فيزيوتراپي، سالن آرايش، فروشگاه عطر، فروشگاه كابينت، گالري پرده‌، فروشگاه مصالح ساختماني، گالري فرش، گالري لوستر، فروشگاه مبل، فروشگاه لوازم برقي، مجموعه ورزشي، هتل و… جزو پذيرنده‌هاي طرف قرارداد با بانك مهر ايران هستند كه مي‌توانيد با دريافت كالاكارت از آن‌ها كالا خريداري كرده يا خدمات آن‌ها را دريافت كنيد.

اگر مشتری بانک مهر ایران هستید، خوب است که با استفاده از این طرح، کالاي مد نظر خود را با فشار کمتري بر درآمد خود خريداري كرده و در عين حال از كالاي ايراني نيز حمايت كنيد. براي دريافت كالا كارت بانك مهر ايران كافي است به يكي از شعب بانك در سراسر كشور مراجعه و درخواست كالا كارت خود را مطرح كنيد. مرحله بعد نيز مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد كالا كارت و خريد كالاهاي مورد نياز خود است.

مبلغی که در قالب این تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود، ۲۰۰ ميليون ريال است که تقريباً قيمت تمام کالاهاي مصرفي بادوام به غير از مسکن و خودرو را پوشش مي‌دهد. يعني عمده لوازم خانگي متعارف موجود در بازار با اعتبار موجود در كالاكارت قابل خريد است و بسياري از خدمات آموزشي و بهداشتي را مي‌توان به‌پشتوانه اين اعتبار دريافت كرد. پرداخت اقساط اين طرح يك ماه استراحت دارد؛ يعني يك ماه پس از واريز وام و ارائه كالا كارت آغاز مي‌شود.